tisdag, september 09, 2008

En titt i matrummet.


Nu har jag faktiskt vågat mej på att flytta på lilla vätten som stod på pedistalen innan...steget var ju inte så långt...han har bra uppsikt nu oxå. Ni tycker kanske att jag är lite mysko i knoppen men det står jag för i såfall. Något slags väsen som ser till oss finns här iallafall.

















Jag har länge letat efter ett skåp att ha CD-skivorna i, men antingen har dom varit för små..för stora...för breda. Detta har nog varit ett badrumsskåp innan, hemskt furufärgat. Det var bara att måla vitt och byta knoppar sen var det klart att hänga upp.




Ha de gött så länge, och lämna gärna en kommentar innan ni går, då blir vi såå glada.




3 kommentarer:

Inspiration i vitt sa...

Skåpet blev hur snyggt som helst när det var vitt och fint det är underbart när man kan göra om gamla fula saker.
Kram/Ingela

Thyrasgård sa...

Hej på er
tack för kommentaren på min Blogg om Cath Kidston. Jag hade ingen aning om att sakerna var med i Allt i Hemmet nu - skojjigt! Så mycket fina saker ni visar på er Blogg, här måste man ju kika in igen! Söndagen den 26/10 startar vi förresten Julöppet i Countrystyles Gårdsbutik, 12-15 här i Falkenberg. Då får ni komma och hälsa på så bjuder jag på glögg!
Kram från Kicki

Helena Dovier sa...

Tack Liselott för hälsningen på min blogg! Jättekul att därmed hitta till er fina blogg :-). Här finns så mycket att titta på, så jag lär återkomma många gånger!

Kram från Helena