söndag, november 09, 2008

Badrummet äntligen klart!


Nu är äntligen vårt badrum klart......jo vi har ju kunnat duscha/bada o så,
men det har fattats något........
Spegeln köpte jag på vår favorit affär "Östratull" i Varberg. Fast det var bara en ram, spegeln hade gått sönder, så jag lämnade in den för isättning av en ny. Mitt dilemma med ramen var att den var för fin ha ha. Jag ville från början ha den vit.....men jag blev faktiskt väldigt nöjd med den bruna brytningen.


Det lilla som fattades var hissgardinen. Den hade liksom fastnat "i på G" stadiet, hi hi, men nu är den på plats. Fick äntligen användning för de handvävda banden som jag köpt på loppis för länge sedan.



Beställde ett väggord....som hamnade på dörren.




När jag var liten åkte vi till Gotland på semester. Då plockade jag så många stenar så byxorna höll på att ramla av....fick hålla hårt, fickorna var överfulla. Jag älskar fortfarande stenar i synerhet de från Gotland.
Nu pryder de vår duschhörna. Mamma var väldigt lättad när jag plockade ner kartongerna från vinden, de hade ju stått där några år fniss.
Det är bra att vara en samlare ibland.

Hoppas ni får en trevlig vecka.
Kram
Marina

5 kommentarer:

Anonym sa...

Allt är fint men golvet med Gotlands stenarna är något extra.

Mia sa...

Hej! Så fint ni har det båda två. Vad roligt att ni bloggar tillsammans.
Kram Mia

Vitt och nött sa...

det ser verkligen jättemysigt ut!! superfint med stenarna i duschhörnan.

nä nu ska ja kolla runt lite mer på bloggen, har precis hittat hit :)

ha en skön måndag!
Kram ellen

Anonym sa...

Åh, stenarna i duschen var skitsnyggt!!!! (ja, resten oxå såklart.. :) )
Kram från Katta (Liselotts jobbarkompis)

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Jättesnyggt! Kul att du fick användning av stenarna.

Må så gott!
L