måndag, november 03, 2008

Köksgardin med charm.








Vårt köksfönster har fått lite mormors charm, med hjälp av gammla lakan.


Gick utanför häromveckan o tittade in mot köksfönstret o tänkte.....hjälp....måste bara ha upp gardiner. Det såg så tomt och obebott ut.


Nu är ju vi/familjen fortfarande i storfixar tagen.....tvättstugan SKA bara vara klar till jul. Så det där småpysslandet som gardiner o piff är inte riktigt prio. Men det är ju de som är det riktigt roliga, eller hur? Jag drömmer o planerar. Men mina drömmar slås lite omkull när jag ser vår hall, som inte fått upp krokar än. Nu när det blivit kallare och barnens overaller kommit fram, vore krokar helt underbart. Om jag går förbi fort fort och blundar.......fniss.
Men utan projekt skulle min hjärna somna, det är ju så roligt att fixa-dona-grejja......
Kram på er alla.
Marina

Inga kommentarer: