tisdag, december 23, 2008

Ett skåp blir vitt som snö.


Äntligen hittat ett lagom skåp att förvara kontorsgrejer i. Jag blir helt tokig när sax, tejp, hålslagare......ligger.....ingenstans och överallt. Kommer sätta nått sorts spetstyg i mitten delen, så man slipper se pärmar o sånt.





Det är en mobilbild av skåpet som väntar på att bli vitt. Ja jag är säker på att det nästan står och studsar av glädje (om det inte hade varit så in i baljan tungt.) hi hi.
Min kära mor & far fick släppa till en del av källaren, oj oj lite rynkor i pannan blev det.
Nu när vi äntligen har ett dubbelgarage, ska vi inte få plats med projekten då.....fniss.
Tack kära ni, nu har vi röjt i garaget så nästa projekt (en 1700-tals säng) fick plats att pysslas med hi hi.





En gammal svampkorg med granris och en karta över gammla Hallands brännvinslager.
Fick syn på den när jag var på Varbergs fästning, de hade den i sin lilla butik. Ganska festligt.

Goa jul kramar
Önskar
Marina

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad kul! Linneskåpet är nästan identiskt med det jag vann på aukton på jobbet. JAg har funderat på om jag ska måla det vitt eller inte... nu fick jag ju se live att det ska jag minsann. ;)

Ha en God Jul!

// Linda

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej och tack för besöket på min sida! Nu har jag ju hittat hit... och hit vill jag komma fler gånger
Önskar er en riktigt God Jul!
Kram
Marie

gamla skolan sa...

Vilken skillnad på skåpet !!! Så fint det blev ! Jag hittade nyss er blogg ! Vackra bilder . Juliga kramar Susanne / den gamla skolan

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

God Jul!

Kram L

Penseldraget sa...

hej
vad fint skåpet blev...jätte snyggt. har ett liknande på landet som jag målat lite romantiskt fynda de hos pingstkyrkan loppis för 200kr...=)
önskar er en god fortsättning
kram pia