onsdag, september 02, 2009

Köksbilder.


Jag lovade ju er att komma med lite bilder om hur vårt kommande kök ska se ut och här är de.
Golvet är vitborstad ek, snickarn har börjat lägga det och blir färdig imorgon.


Köket kom idag, det är Duvbo från IKEA.
Även handtagen är därifrån, i porslin.









Denna underbara kran kommer ifrån Herbeau och kommer att sitta på en porslinsho.
Därtill blir det vit pärlspont på delar av köket , vitt kakel med fasade kanter och ett spröjsat fönster i väggen mellan kök och matrum. Kan ni se det framför er? Jag hoppas och tror att detta blir riktigt bra:-)).
Trevlig fortsättning på veckan.
Kramar Liselott.




Fortsättning följer....





8 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Ska bli kul att se fler bilder från köket!
Kram Anna

sara på hedepipan sa...

Jag kan ta ditt kök det verkar bli underbart. lycka till
kram/sara

Mitt hvite hus sa...

Ååå det kommer til å bli så fint...gleder meg til fortsettelsen..Klem Kerstin

Maria sa...

Spännande=) Kul med ett nytt kök!!
Kram

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Hej!

Länge sedan jag var här, lika mysigt dock!

Spännande att få se resultatet på köket *väntar med spänning*

Må så gott!
L

Lantliga drömmar sa...

Så fint det kommer att bli. Kranen var helt underbar. Nilla

gamla skolan sa...

Lustigt ! Vi håller som bäst på att renovera vårt kök , och vi har valt precis samma luckor , men det konstigaste av allt var att vi även har valt exakt samma kökskran , som ni har ! Köpte porslinshon på Ikea , men ville ha en lite finare kran . Kramar Susanne / den gamla skolan

Mamman sa...

Kommer helt klart att bli ursnyggt! Jättefin kran.
Själv har jag ett uppiffat 70-talskök som borde rivas ut...
Nåja, jag följer ert köksprojekt istället.. =)
Kram