fredag, oktober 23, 2009

Gammal tavla


Jag & systra min var en snabb sväng på loppis för någon dag sedan.
Skulle bara lämna av några saker.....hm de gick ju bra de.......NOT.
Kom hem med två gammla tavlor från vårt underbara Falkenberg.




Jag som flyttat tillbaka till hemstaden, känner mig helt varm när jag tittar på dom gammla tavlorna. Storgatan i gammal form.




Igentligen är jag en ganska praktisk människa. Saker, möbler & annat ska ha en funktion.
Vet inte riktigt hur jag ska få in min gammla Singer i det hela. Kanske den får hitta ett annat hem snart......får se vad den säger.... Kanske ni där ute har något förslag????

Ni får ha en helt underbar helg.
Kram
Marina

1 kommentar:

sara på hedepipan sa...

Använd underdelen till singer maskinen och snickra ihop en skiva av 2"6 och måla vit, Jag har gjort så finns i äldra inlägg hos mig.
kram sara