söndag, mars 21, 2010

Två viktiga meddelanden!!!

Jag har två stycken viktiga händelser att meddela er:

Det första är att min syster och jag öppnar vår inredningsbutik på nätet på Onsdag den 24/3, en dröm som vi har haft ett tag. Vi startar i en mindre skala och kommer att öka på med varor efter hand. På Onsdag kommer loggan längst upp på högersidan att vara klickbar in i butiken, ni är såå hjärtligt välkomna in. :-)

Det andra är vinnaren i tävlingen om en lampkjol, och det är.....gulliga Eva som har fina bloggen evascountry.blogspot.com. Eva är mycket kreativ och gör härliga påskägg i bästa shabbychic-stil, grattis till dig.

Kramar Liselott och Marina

5 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Jag Vann!! Såå roligt!!

Tack snälla, gulliga Liselott och Marina.Vilken överraskning att få på söndagskvällen.
Jag ska in till Janna i morgon, måndag för att ta lite kort. Janna är inte där på måndagar utan det är Linda som är där då.
Jag vet ännu inte hur dags jag åker dit.
Men ni kan bara lämna in den där för jag är ofta inne.
Sora kramar och tack än en gång.
Eva Agnes

Eva Agnes sa...

Glömde säga att jag tycker det är otroligt spännande med er webbutik. Lycka till med den nu och jag ska hålla utkik på onsdag.
Kram Eva Agnes

Monica sa...

Då förstår jag, att ni inte har haft tid att blogga på länge! Grattis till er inredningsbutik på nätet! Jag ska naturligtvis titta in på onsdag.
Kram, Monica

Möllebacken sa...

Grattis till den stora drömmens verklighet. Vad kul att ni har vågar ta steget. Ska självklart kika in i er butik. Håller tummarna!
Kram Pella

annashusidingtuna sa...

Men vad kul att ni ska öppna en webbutik!!! Den måste jag kolla in omedelbums när ni öppnar!!
Kram och lycka till!
Anna