onsdag, november 24, 2010

Adventsplanering.

Har börjat att planera för advent och vad som ska köpas och vad som ska plockas i naturen.

I Söndags var jag och min lilla systerdotter ute på en skogspromenad och fick lite mossa och kottar med oss hem. Mossan sitter nu på ett hjärta på ytterdörren och lite bland hyacinterna.

Planerar också på att skaffa pappstjärnor till fönsterna i matrummet och låta ljusstakarna vila några år hihi. Man ändrar ju sig hela tiden eller hur.
Idag är jag ledig och det ska handlas pyntas promenad och tränas, ja ni vet...allt sånt som ska göras när man är LEDIG ;-).

Kram Till er alla.
Liselott.

3 kommentarer:

Vit dröm sa...

Jättefina bilder! Hoppas du hann med allt på din lediga dag! :)
Kram Anna

Mycket annat & lite betong sa...

Vilken fin kruka du har till hyacinterna.
Jag tänkte också köpa pappersstjärnor i stället för min guldljusstake. Men jag ska prova att spraymåla den.

Trevlig kväll!
Agneta

vitating sa...

Hej!
Tack för din kommentar! Glöggmuggarna är från indiska.

Mysig blogg ni har!!!

Kram maria