söndag, februari 13, 2011

Gammal soppterrin.

Hej hopp i solen alla goa.

Har ni också sol? Har förresten haft en härligt solig vecka i sälen hela veckan, sol nästan varje dag. Nu äntligen kan man få en aning av vårkänning.
Jag och barnen hade våra datorer med och som vanligt är ju blocket en favoritsida hos mig hihi.
Döm om min förvåning när jag hittade denna fina soppterrin för en överkomlig peng. Jag har verkligen letat...den fanns i Mellerud som vi körde igenom på väg hem, ibland har man tur.
Funderar på att sätta i några lila tulpaner också och några björkkvistar.

Trevlig Söndag.
Kram Liselott.

3 kommentarer:

gamla skolan sa...

Terrinen är ljuvlig !
Önskar dig en fin Söndag !
Kramar // Susanne ♥

Monica sa...

Ja, soppterriner är så vackra! Det blir nog fint med litet lila tulpaner och björkkvistar till det vita!
Kram, Monica

Vintage House sa...

Vacker terrin
Hoppas ni har haft en mysig dag.
En stor hjärtanskram till dig
sandra