måndag, februari 28, 2011


UTLOTTNINGEN/TÄVLINGEN ÄR KLAR!


Vinnaren blev.......Jenny med bloggen Ljusa heminredningstankar. Grattis så jätte mycket till dig.
Maila oss din adress, så skickar vi bokstavsschblonen till dig. Sedan är det bara att sätta igång att dekorera o måla eller vad fantasin hittar på.
Grattis ännu en gång och tack till alla som varit med och tävlat.

Vi har fått många härliga o varma ord om vår butik, de värmer ska ni veta. Det är en hård konkurrens där ute i "cyber space".

Ha nu en riktigt skön dag.

Kram på er.
Marina & Liselott

3 kommentarer:

tre nyanser av vitt sa...

Hoppsan vilken fin blogg jag hittade här då! Ska läsa lite till...
Kram Marie

Marie sa...

Hej!

Lampan du såg hos mig är en gammal glaslampa(från Frankrike). Har två sådana till salu i min lilla butik, dock är de inte exakt likadana. Den ena är lite större än den andra.

Trevlig kväll!
Kram Marie

Jenny sa...

Åh, tack vad glad jag blir, uppmuntran nu när jag sitter hemma med ont i ryggen :)
Adress kommer!
Kram Jenny