måndag, juni 13, 2011

Tavelvägg.

Hej alla godingar, visar min tavelvägg som har fått en "ny" spegel. Hittade den på en loppis för bara 40 riksdaler...ååå vad glad jag blev.


Gillar den såå..sliten och härlig med gammalt spegelglas.
Här är bilden tagen nerifrån hallen. Väggen ska målas vit hela vägen upp är tänkt,( nu är det en ljusgrå nyans). Det blir väl en regnig dag kanske, då kommer säkert ramarna att byta plats med varandra och förhoppningsvis har jag hittat någon mer gammal tavla.
Idag är det en lat dag, går ut barfota på gräsmattan och drar lite ogräs, vattnar några blommor och bara är. Efter gårdagens målande av garaget med armar som värker så är jag faktiskt värd det
Jovisst ja, jag har hämtat hem en vunnen sak på auktion också idag, men den visar jag nästa gång.
Ha en fin dag.
Kram Liselott.

Inga kommentarer: