onsdag, juni 29, 2011

Trädgården!

Åh, vilken härlig dag...solen är helt underbar. Så underbar att jag fick lite FÖR mycket bränna på stranden igår, så idag är det solfaktor 40 som gäller för att kunna tillbringa några goa timmar till där nere. Imorgon ska det bli lite sämre väder visst.


Idag blir det bilder från trädgården. Just nu blommar alla mina favvoriter...
Malva, Trädgårdsnävor, Daggkåpa,

Riddarsporre, Stormhatten blommar snart...

mina vita rosor som doftar ljuvligt, prästkragar Lavendel, lejongap, Stjärnflocka, Blågull.


Vid entrèn står ett gammalt vitt bord som byter saker ibland. På en loppis nyligen hittade jag denna charmiga glasflaska med två små öglor upptill...mysig tycker jag...men vad har den använts till tro?

Hoppas ni har det bra i sommarvärmen alla ni fina.

Kram Liselott.


3 kommentarer:

Monica sa...

Vilken vacker trädgård! Ja, nu blommar det för fullt, man hinner knappt med...
Kram, Monica

Vit dröm sa...

så underbart med allt som blommar!
Ha en fin em/kväll!
Kram Anna

Fröken Fräken sa...

Ja, i den här värmen får man passa sig lite! Men annars är det härligt med solen.
VIlken prunkande trädgård du har!