tisdag, maj 15, 2012

Hej där ute i världen hur har ni det ? Jag har nu varit ledig i fyra dagar och två av dom gick åt till konfirmation, förberedelse den första då. Det var riktigt kul att se dom duktiga ungdomarna som hade gjort egna tolkningar på bibeln på ett roligt och uppdaterat sätt.
Idag har jag och mamma varit runt på olika plantskolor och letat ros till mig. Hittade en till slut som stämde in på alla mina krav, rosa med fyllda blommor inte för låg och blommar länge. Jag ser fram emot att få se den blomma och hoppas den får några blommor i sommar.


Kram på er

Liselott


1 kommentar:

OlgaA sa...

Hejsan!
Läste din kommentar på en annan blogg(gud minns inte namnet:) om att du har missat en fin butelj på loppisen. Köpte inte omgående och sen var den såld.... Tråkigt...
Jag gör som Knutson i Antikrundan sa Köper bums om jag tyckte om saken. Annars vet jag - jag kommer ångra mig ;)
Många kramar, ska kolla din blogg. Verkar något i min smak ;) med fina bilder :)
Kram/Olg@