tisdag, januari 29, 2013

Kanna i nysilver


Hej där...har kikat på dessa nysilverkannorna ett tag men inte hitta någon som fallit mig i smaken.  Denna kanna med tillhörande bägare...kan det vara sockerskål eller...fann jag på loppis i förra veckan för en billig peng. Kan bli fint till sommarens vildblommor också :))). 
Ute snöar det på tvären idag men jag ska gå tillbaka till sängen och vila bort min förkylning och feber. Har fått låna en bok av syrran som heter Små citroner gula av Kajsa Ingemarsson som ska vara väldigt bra...den kommer förövrigt på bio snart. Så läsa får det bli :)))


Ha en bra dag

Kram Liselott

4 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Jättefin kanna och skål!
Då får du krya på dig! Den boken är suveränt bra, jag läste den för ett par år sedan. Måste ju bara se den när den kommer på bio då:) Ett annat biotips är filmen Ego som handlar om en riktig brat som vaskar champagne, men så inträffar en olycka och han blir blind. Sen handlar det om vägen tillbaka, den hade Sveriepremiär i fredags, men har inte kommit till vår stad än;)
Krya på dig nu som sagt!
Kram Anna

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hej !

Så fin kanna du hittat... härligt när man hittar saker för en billig peng dessutom.
Tack för besöket inne hos mej och din fina kommentar..du är så välkommen åter !

Kraaaam

Frida sa...

Vilken fin kanna och vackra bilder!
Krya på dig!
Kram Frida

Mittgodastefinaste sa...

Jättefina loppisfynd, gillar framförallt formen på skålen.

Är det ett inomhusfönster de står i? det ser jättefint ut.

Läste den boken för superlängesen, hade ingen aning om att den skulle bli film!

Kram Jenny