fredag, april 05, 2013

Skolplansch



Heeej finingar
Sol idag också :) underbart. Man kan inte klaga på det i allafall...men vinden är kall.  Jag ska strax ut på altanen och gotta mig i solen en stund men måste bara visa mitt senaste traderafynd först. Har länge varit på jakt efter en gammal skolplansch och nu fått tag på en jag gillar...svampar. Jag kan lätt tänka mig fler...kan vara kul att alternera mellan olika beroende på årstid och humör. Vi får se vad som händer...ingen brådska ännu.
Helg  och lite jobb och lite fest står på programmet.


Önskar er en trevlig och fin helg

Kram Liselott

10 kommentarer:

Gjuterian sa...

Hej! Nyfiken fråga, hur mycket fick du betala för den? Kan det vara rimligt det loppisarna här runtomkring vill ha för sina.

Kram från Helen

Ekenäsliv sa...

Kikar in och önskar en riktigt trevlig helg!
Kram Anna

Monica sa...

Vilken underbar plansch! Väcker mycket nostalgi hos mig...
Ha en skön helg, kram, Monica

Mittgodastefinaste sa...

Jättefin! De är verkligen superfina de där gamla skolplancherna.

Önskar dig en fin helg.

Kram Jenny

Frida sa...

Vilken fin skolplansch, de med svampar är nog inte så vanliga. Gillar färgen på din sifon. Trevlig helg! Kram Frida

Malin`s Diner sa...

Jättecool! Har en gammal skolplansch där man ska lära sig hur man går över en väg. Rakt över, inte snett ;-)

Kram kram

vitthusmedrosaknutar.blogspot.se sa...

Fin plansch, väcker gamla skolminnen.

Mvh Susanne

Fru Elin sa...

De är så fina! Vad roligt att du fick tag i en!
Ha en bra dag!
Kram Elin

Monica sa...

Hei hei.
Du har så rett, det var Carinas soverom jeg hadde bilde av, tusen takk :-))

Monica

Gabriella sa...

Underbar skolplansch!