tisdag, mars 25, 2014

Springa gå shoppa :)


En ledig dag är framför mig och jag vill hinna med allt möjligt...
Efter en hel jobbhelg är det dags att ta itu med lite träning också. Ska ut på en runda :)
Ska även en sväng in till stan och köpa lite kläder...hoppas så att byxorna jag sett på Lindex passar MIG ;)


Just nu har vi sol här på västkusten...

Ibland tycker jag det är för mycket grejer i min inredning men jag har försökt att rensa bort...det är svårt för allt som är kvar är mina favoriter.

Trevlig vecka till er alla.

Kram Liselott

3 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Jag har också mycket grejer i min inredning....men nu ska jag öppna en loppis på gården i vår, så nu är det mycket som ska väck...men det är mest små saker som folk kan ta med, utan bil...för det är bara en "mini" loppis i ett f.d hönshus på 4 kvm...men man kan ha saker utanför också ;))...möbler får jag inte plats med....här skiner solen också....och snön har försvunnit...vi har ovanligt tidig vår här uppe....härligt!!
Kram och hej

HWIT BLOGG sa...

Så fint du har det! Ja det där med att rensa...tycker jag jämt gör det och ändå är det så mycket saker, så många favoriter...måste bättre mig!
Önskar dig en skön och solig dag, vi har kanonväder här på ön!
Kram,
Titti

Mittgodastefinaste sa...

Snyggt! Gillar kuddstapeln under sidebordet och gamla fönstret jättemycket! Hoppas att det blev en lyckad shoppingtur!

Kram Jenny