måndag, april 28, 2008

Bland hylla och pelargoner!

Härliga pelargoner, det är nog min absoluta favoritblomma...det är så fint att ha dom inne ett tag innan det är dax att flytta ut.

Jag har hittat denna fina hylla på en loppis...kostade visserligen 150 kronor men de är den värd...och vit fick den bli (naturligtvis). Värre var det när den skulle sättas upp på väggen hur jag än mätte så satt den snett...och kasade av spikarna...men till slut så fick mannen min dit den med plugg o skruv, så nu så..sitter den som en smäck.

Oj skulle kanske ha lite blommor i vasen... mm det blev bättre.
Kram på er alla (Liselott)




6 kommentarer:

Marie Söderberg sa...

åhh en sån otroligt söt hylla..jättefin.

Marie sa...

Pelargoner är en stor favorit hos mig också, de får mig alltid att tänka på sommaren.

Jättesöt hylla!

Ha en trevlig Valborgsmässoafton!
Kram Marie

Emma Clara sa...

välkommen in i blogg-världen!!!! vilken fin blogg ni har.....!!!!! Det fina post-skåpet i just den färgen var jättefint!!!!!!i like!!!

NICOLINAS BONING sa...

Vilken vacker hylla...och 150:- hade jag oxå lätt gett för den:-)

Pelargoner är verkligen en riktig sommarfavorit i mitt hem/trädgård!

Hälsn/Birgitta

Annika sa...

Hyllan var ju bara bäst! Vad jättesnygg. Den var absolut värd priset tycker jag. Ska kolla genom Din blogg för jag har aldrig varit här förut. ♥ Annika

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken ovanlig och unik vacker liten hylla och dösnygga loppisfynd!! Mari.