fredag, juli 04, 2008

Kära Pion o lite flyttyra






Jo nu är det inte lång tid kvar till vår härliga flytt. Det kommer ta mig 30 sekunder att springa till min kära syster från nya huset. Hm....jo om jag springer fort.....tror jag....det låter väldigt bra iallafall. Så nu börjar kartongerna torna upp sig. De kommande loppisgrejerna är nedpackade...ska sälja lite grejer som någon annan förhoppningsvis har mer glädje av.


I mitt huvud snurrar just nu.....dag som natt......kakel, klinker, pärlspont, härligt romantiskt med en blandning av de praktiska. Ja...det är bäst att hänga kvar i Systrarna Vitt, så ni får se mina tokigheter.
Några inlägg av fina underbara dekor plattor alá Vieille France kommer snart.
Tur man har en syster som kan hålla ställningarna...hihi.
Min underbara doft Pion får stanna kvar......synd o flytta på den....men snyftigt e de.


Ha nu en underbar helg alla goa.

Kram Marina


3 kommentarer:

♥Linda♥ sa...

Hej!
Visst är det kul men jobbigt att fltta. Kul med alla planer och tankar och att få använda sin inredarlust fullt ut. Vad kul det måste vara att bo granne med sin syster.
Hur jag får text på mina inläggskort är absolut ingen hemlighet. Jag använder mig av ett fotoredigeringsprogram innan jag lägger in fotona på bloggen. I fotoprogrammet finns en knapp som heter textruta och där kan jag välja både stil och färg på min text oxh bestämma vart texten ska hamna. Inte alls komlicerat! Tror det finns på de flesta fotoprogrammen, mitt heter Photo Filter.
Ha det gott bland alla flyttkartonger! Kram/ Linda

Solsjö - Under en vind sa...

Vad spännande att planera för den kommande flytten! Roligt att ha så nära till varann!

ha det gott i sommaren! Kram!

My White Cottage sa...

Hej! Hoppas jag inte är försent ute... men här kommer några tips på butiker som är värda att besöka om man är i närheten av Ystad! Inne i Ystad finns två favoriter, dels Levande Hem och så Jenny Ekblads blomster, de ligger på varsin sida om kyrkan mitt på torget. Sedan finns en jättemysig butik ute i Ingelstorp (någon mil från Ystad mot Simrishamn) som heter Country Corner. Den ligger på gatan man åker på när man åker igen Ingelstorp, på höger sida när man kommer från Ystadshållet.

Ha en skön sommar!
Kram Jenny