fredag, november 07, 2008

Har piffat lite!!!


Jag fick för mig att åka en sväng om Blomsterlandet igår och med hem fick jag en vas i fattigmanssilver (är egentligen inte så mycket för vaser men denna tycker jag om)...



även dessa söta små minigranar som är en liten början på vad som kommer snart, nämligen advent... väntar sååå.


Ljuslycktan kommer oxå därifrån. Mera underbart i fattigmanssilver, julkulan är köpt på Countrystyle...och det blir absolut inte den siste.


Nu kan jag fota även i trappan för stegen är äntligen färdigmålade. När vi skulle måla trappan för ett år sedan tog vi bort nålfiltsmattan som låg på stegen i tron att det var trä även där. Men icke, besvikelsen var stor när det bara var masonit under, så det tog liksom ett år innan JAG visste hur VI ville ha det hihi, mannen slipade och jag målade och den blev iallafall bättre än innan. Men hu vad allting syns tydligt på ljusa trappsteg, så dammsugaren åker ju fram lite oftare (inte för mannen för han ville ju inte ha den vit) . Men jag offrar mej gärna för den vita sakens skull, haha.
Ha en mysig och kreativ helg alla bloggisar.
Kramar LISELOTT


Inga kommentarer: