tisdag, november 18, 2008

Tittut in till tvättstugan


Det bara kliar i fingrarna o själen att få piffa lite i den.....inte riktigt hm...klara tvättstugan.
Ni skulle nog smått små le om ni såg vad som var/är utanför kortens ramar....hi hi.


Min mårbacka pelargon blommar fortfarande.....lite knasigt, men fint.
Jag o min kära bloggsyster var och sålde av några ägodelar på loppis förra helgen.
Jag sålde då några hjärtan i linne med ull hjärtan som jag knåpat i hop. Tyvärr var det inte
så mycket folk, det var lite jultema......kanske inte folk fått känslan än....Min har börjat rulla in så sakta iallafall.



Jag har varit inne i diverse affärer som kan tänkas ha lite tjockare ståltråd...men nej.
Så hade min käre far lite hemma, i koppar. Det syns inte så bra på bilden, men hjärtat är sådär vackert grönaktigt som koppar utan putts kan bli.

Ha de så skönt alla goa.
Kram
Marina

3 kommentarer:

Vitt och nött sa...

va fint du hade gjort de i fönstret! å såna där gamla tvättbrädor är så fina!

Ha en trevlig kväll!
KRAM

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Mysigt!

Önskar att jag hade en fin tvättstuga så jag fick ställa fram mitt tvättbräde. Tyvärr så har jag inte det, och bräda får vänta på sin stund i rampljuset!

Må så gott!
L

Mitt hvite hus sa...

HeiO=)
takk så m ye for at du kikket inn hos meg. På den måten fant jeg din /deres fine blogg. Har kikket rundt i bloggen nå. Og denne falt virkelig inn hos meg. Nydelig bloggmed en herlig sjarmeO=9 Jeg linker til bloggen så blir det lettere å kikke innom igjen O=)

Klem Kerstin