måndag, maj 18, 2009

Och vinnaren är..........


Spänningen låg i luften. Först natta barnen, sen kom
syrran över och vi skrev färdigt "lottlapparna"..........
Vinnaren till vår vinst blev Långbergets vita rum. Maila
oss din adress så vi kan skicka vinsten till dig.
Grattis Grattis Grattis.

Så otroligt roligt att så många ville delta i vår "lilla" tävling.
Vi har redan bestämt att snart ha ännu en.



Inplockade syrener i vår nymålade altan. Mmmm
känner ni så gott det luktar hi hi.

Kram på er alla.
Marina & Liselott

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ett stort grattis till den lycklige vinnaren.

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen!

/F

Mina Lantliga Rum sa...

hej!

jag blev så otroligt glad när jag såg att jag vunnit!! =) det hade jag inte väntat mig hihi...tack för ett mycket fint pris!!

ha det så bra,kramar!

STENLYCKA sa...

Hej systrarna vitt.
Var inne på Långbergets vita rum och såg hur överlycklig hon var över sin vinst och då blev jag nyfiken vad det är för vita systrar som lottar ut så fin vinst.
Det var ju tur att man är nyfiken för här hittade jag en underbart fin blogg som jag gärna kommer åter till.
Tack för titten och ha det så gott på västkusten!
KRAMAR

Gårdsromantik sa...

Jag var just in och såg den fina vinsten!

Härliga syrener - snart blommar de nog här också!

Kram Maud