onsdag, juli 22, 2009

Gotlandsfönster...


Tänk att jag till slut fick tag på ett sådant spröjsat fönster som jag suktat efter såå länge. När vi var på semester på Gotland för några veckor sedan hamnade jag och min syster på Gotlands byggåtervinning, oj med fönster...hade kunnat köpa några till om vi haft plats i bilen, dock inget mera av denna modell som var det enda just då.


Detta kommer att hamna i väggen mellan köket och matrummet nu när vi snart ska göra om vårt kök. Nu ser jag att bloggerskan själv speglas i glaset, så så ser jag ut hihi. Skulle ni känna igen mig på stan...neiij.



Två av mina favvisar...lavendel och hortensia.




På framsidan har vi, eller ska väl säga min sambo kanske lagt plattor som gång. Tröttnade tillslut på att se det slitna gräset som alla fötter slitit ut.
Kramar till er alla, ha det bäst, Liselott

3 kommentarer:

Maria sa...

Vilket vacker gammalt fönster=) Kul när man snubblar över fynd så där!
Kram på dig

HobbyDesign sa...

Riktigt fint fönster du fått tag på

Mitt hvite hus sa...

Heisan


Så heldig dere var som kom over dette vakre vinduet...
flotte bilder du viser...
Har akkurat kommet hjem fra ferie i Sverige.. en fantastisk flott reise...

Nå skal det ryddes i hagen her..'Nyt dagen :O=)
Klem Kerstin