måndag, augusti 17, 2009

Blomsterland med enestege

.
När vi flyttade in i nuvarande hus förra sommaren, så
var hela huset (nästan) inklätt i växter. Jo mysigt kanske, men huset tar
ju skada. Nu har jag fixat ett nytt land på framsidan.
O så roligt de e o fundera ut hur det ska vara.





Jag hittade en gammal ene stege på byggåtervinningen, där ska
den vita luktärten få klättra.
Skratt... den syns inte så mycket än. Vill ju bara att allt ska se så där stort o grönt ut
med en gång.......TÅLAMOD.....

Kram på er alla.
Marina

4 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Nydelig stige du har funnet... blir npk veldig fint når luktertene har fått vokst seg oppetter stigen..
klem Kerstin

MAria sa...

viken underbar stege=)
Har just köpt en vit liknande stege till mitt sovrum=)
Kram

Mjuka sa...

SÅ fint det ser ut! HÅller också på att fixa och greja i min lilla trädgård
kram Malin

Penseldraget sa...

hej
så fint du gjort o stegen ....underbar =)
kram pia