onsdag, februari 17, 2010

Dokument i ram.



Tjillevippen på er all vårväntande vänner.
Nej det kommer inte handla om våren denna gång, vet ju att alla längtar som tokar.
Jag har iallafall pysslat ihop en tavla av diverse loppisdokument och utrivna boksidor och den ska få hänga i sovrummet är tänkt. Jag blev såå glad när jag fick tag på ramen i en antikaffär och såklart fick den bli vit. Tror nog butiksägaren skulle slitit sitt sista hårstrå om han vetat att jag skulle måla den hihi, för det sa jag ju naturligtvis inte.




Fortsatt trevlig vecka på er, Liselott.

7 kommentarer:

Monica sa...

För att inte tala om vad dom i "Antikrundan" hade tyckt...
Kram, Monica

annashusidingtuna sa...

Så fint!
Kram Anna

Penseldraget sa...

hej
så fin den blev...=) ja de är mycke man inte borde måla över säkert...men vad gör man när man är förälskad i stilen =)
kram pia

Marie sa...

Vad fin din tavla blev, vad duktig du är!

Tack snälla för din otroligt gulliga kommentar hos mig, jag blev riktigt rörd!

Ha en mysig helg!
Kram Marie

lottens vita och gröna sa...

ohhh så fin!
ha en goo helg, varmkram lotten

Unknown sa...

Hej!
Kul att du hittade till mig och tack så hemskt mycket för de snälla orden.
Vet inte riktigt vilket tvskåp du tänker på. Var det min blogg verkligen. Vi har nämligen tv på väggen.
Fina pyssel du har gjort och jag blev väldig förtjust i dina gamla skolplanscher, har köpt några jag med.

Kram Anna

Unknown sa...

Hej igen!
Kloka ord, men det är lätt att dras med i"stressen" kanske dumt, kanske är så till en början men att man inte känner så när man bloggat ett tag.
Det stämmer att tv står på en kommod som är i äldsta dotterns rum. Klar jag kan visa mer av den någon gång.
Kram anna