tisdag, mars 30, 2010

Lantliga trådrullar.


Hej alla fina!
Jag har fått tag på ett gäng med trådrullar som passar den lantliga stilen perfekt, vi säljer dom i butiken nu.

Nu är vi redan inne i påskveckan och fastän jag inte är så mycket för påsken så har jag aldrig längtat så mycket som i år efter den. Oftast jobbar jag på påskafton och påskdagen men i år är det min lediga helg, såå skönt :-).


Lite pynt här och där kommer allteftersom men inte mer än att det går snabbt och lätt att plocka undan om en vecka igen. Redan imorgon kommer nästa inlägg, och tills dess får ni ha det så gott.
Kram Liselott.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej och tack för dina gulliga ord. Vilken härligt webbutik du har öppnat. Ska kika runt där mer sedan. Webbutiker är farliga....
Kram Anna

Ina sa...

Så jättefina trådrullar!
Och ditt påskpynt var sådär alldeles lagomt!
Själv har jag investerat i min allra första påskduk i gult i år! :o)

Önskar dig en härlig Tisdag!
/Ina