tisdag, juni 01, 2010

Gammal sockerlåda.


Att jag blev lycklig när jag sprang på denna sköna sockerlåda på en av helgens loppisar. Vi (min syster och hennes småtjejer och jag) rena tjejligan med andra ord. Det är ju bäst att slipa dom som små så blir dom superbra loppisletare som stora ;-) eller hur?


Oj vad länge jag kikat efter en sån här sockerlåda, gillar jättemycket. Innehållet kommer nog att skifta efter hand. Jag gjorde några fler loppisfynd som jag visar nästa gång.

Ha det så gott.
Kram Liselott.

4 kommentarer:

Skönhetsbloggen! sa...

Vilken unik och snygg blogg!

Ina sa...

Vilken fin!
Tänk att jag aldrig springer på några fynd, såna där superfynd när jag är på loppisar :o)

Håller med föregående skrivare, du har en så fin och snygg blogg! Det är en fröjd att kika in hos dig!

Önskar dig en jättehärlig Tisdagseftermiddag! :o)
/Ina

Monica sa...

En sådan sockerlåda har jag i garaget full med ute-leksaker åt barnbarnen! I samma sockerlåda bäddade jag åt min lillasyster när vi var små! Och hon somnade! Minnen...
Kram, Monica

Susanne sa...

Hej,kikar in tror inte jag varit här innan? kyrkan man ser är Alfshögskyrka,,Kommer tillbaka hit och kikar lite till kram från Fare