onsdag, juli 21, 2010

Köksbilder.

Hej hopp alla sötingar.
Nu har jag redan kommit lång ner i semesterlunken och det gjorde jag efter bara några dagar. Konstigt för många säger att första semesterveckan går åt att varva ner, men det hade jag som sagt inget problem med ;-).
Igår så fick jag inhandlat ett par nya löpardojjor, mina gamla var otroligt långsamma hihi...men dessa nya var nästa lika snabba som syrrans.
Tro nu för all del inte att jag är en sån som måste springa en massa hela tiden..även om det skulle behövas kanske. Men det är inte heller fel att röra på sig ibland och ett par BRA skor hjälper deffenetivt till.
Nog om det.
Tänkte idag bara visa några köksbilder. Kranen bara älskar jag, vilken tur att jag fick som jag ville till slut.


Lägg till bild












Ha det gott i sommarsverige.
Kramar från Liselott.







3 kommentarer:

Monica sa...

Aha! Är det så enkelt? Blir man lika snabb som syrran om man köper nya skor, för som du vet, har jag ju också problem med det...
Fint och fräscht kök du har! Och kranen är precis likadan, som min dotter på Humlebacken har! Snygg, men jag skruvar alltid på fel håll, när jag använder den! En vanesak, förstås!
Ha en fortsatt skön semester!
Kram,Monica

Hanna sa...

Jätte fina köksbilder.
Ha en bra fortsättning på sommaren.
Kram
Hanna

Bland muffins och pelargoner sa...

Vilka fina köksbilder, gillar framförallt kranen! Har själv också lagt upp några nu på vårt kök :)