söndag, september 26, 2010

Rakspegel nr 3.

Tack för er sympati i förra inlägget, den värmde...är fortfarande lite hängig men varken frisk eller sjuk liksom. Nog om det...idag muntrade jag upp mig med en loppis och antikrunda. Det är konstigt men det funkar alltid. Denna lilla rakspegel är ett loppisfynd men dock inte från idag, blev så glad för den...nu har jag tre och därmed en samlare av rakspeglar hihi. Just nu är den faktiskt svart och hänger på övervåningen, men den kommer troligen att målas vit tillslut.

Dagens loppis blev lite tunn men på antikaffären hittade jag något som jag letat efter länge.
Vad det är visar jag en annan gång.
Kram Liselott.

7 kommentarer:

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Det är alltid uppiggande med loppis/antikrunda!

Kram från Australien♥

Monica sa...

Varför inte en svart rakspegel bland allt det vita? Som ett utropstecken!
Ha en fin ny vecka, kram, Monica

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Hej där Liselott o Marina!
Ja, nog är det en av de bääästa kurerna mot allt möjligt - att gå på loppis..:-)

Tänkte bara tipsa om att jag har UTLOTTNING AV 5st PLÄDAR hos mig idag!
Ha det gott! kram H.

Cia sa...

Vilken fin blogg ni har! Kommer följa er! Jag kommer lägga in bilder i min blogg oxå, från mitt hem o min trädgård.
Cecilia

Stina sa...

Fin spegel du hittat.
Stina

Vintage House sa...

Hej
Ja rakspegel ser nästan exakt likadan ut som den jag har...
ska bli kul och se vad du har hittat
kram
sandra

Ninis sa...

Men GUD så fina bilder från ditt hem du har här på bloggen. Har kikat in lite här hos dig!

Vita rosor såg jag att du fått, jag ÄLSKAR vita rosor, jag ÄLSKAR alla vita blommor och har helt snöat in på orkidéer. Nu har jag lyckats hitta ett sätt att hålla dom vid liv oxå! :)

Tipsar samtidigt om en bloggtävlinge inne hos mig. Jag gör såkallade "feelgood" tavlor i vitt med fina budskap på. Är du intresserad av att vara med får du gärna kika in.

Ha det fint!

http://niiinis.blogg.se/2010/september/vinn-nindigos-rum-tavlor.html

♥ Nina