onsdag, oktober 13, 2010

Före och efter.

Hej alla solstrålar. Här är det ännu :-) en strålande dag med sol och nästan vindstilla...och dessutom en ledig dag för mig. Jippii.

Det är ett tag sen jag la i bilder på bloggen, men den där tiden bara springer ifrån mig. Vissa veckor jobbar jag mer än andra, så är det bara.
Men här kommer lite bilder på ett bord som jag fått av vår snälla granne. Det har tillhört hans föräldrar men dom själva hade inte plats för det, tur för mig det hihi.
Jag har blandat till en färg som går i ljusgrått.
och skavt lite här och där.
Det kommer att fungera som buffébord på kalas tex.

Ha en bra dag...och solig hoppas jag.
Kram Liselott.

4 kommentarer:

Lara sa...

So glad to find your blog! Love the white!! :) I am going to add you on my sidebar so I can get to your posts quick. I'll be back!
:)
Lara

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Sååå fint bordet blev!

Kram från Australien♥

Monica sa...

Fint och praktiskt bord, som faktiskt påminner om ett, som vi hade i mitt föräldrahem!
Kram, Monica

Elka sa...

Fina grejer :)