söndag, januari 09, 2011

Nya gardiner.


Förutom lite planering inför beställning av mera varor till butiken så har jag tagit det rätt lugnt idag. Mest lagat sig själv efter festligheten igår. Nej inte så bakis, mest trött. Man är ju inte 25 längre haha.
Nu har jag äntligen tagit bort dom vita panelgardinerna i köket. Vet inte varför dom inte åkt förlängesen egentligen, men dom var praktiska helt enkelt. Dom nya hittade jag på Gekås för en billig peng och dom passar riktigt bra. Det blev mera ombonat i köket.
Det mesta av julen är borta, bara några stakar och stjärnor är kvar till i morgon.

Ha det gott alla, ska faktiskt bli riktigt skönt att vardagen infinner sig igen. Slut på onyttigheter i tid och otid i detta hus (bara på helgerna;-)).

Kram Liselott.

4 kommentarer:

Monica sa...

Lustigt att du skrev om era nya gardiner! Jag har just, inspirerad av en annan bloggare, börjar på nya köksgardiner här...
Kanske blir det ett inlägg, vi får se...
Dina nya är i alla fall jättefina!
Kram, Monica

gamla skolan sa...

Åh ! Så jättefina gardiner !!
Kramar // Susanne ♥

Mycket annat & lite betong sa...

Det blev fint med de nya gardinerna! Ljust och härligt!

Jag håller på och plockar undan ljusstakar och stjärnor idag. Så snart är julen borta här också.

Trevlig helg!
Agneta

Norregård sa...

Hej!
Tack för din kommentar! Du undrade om spetsgardinerna, de är köpta på metervara för många år sedan....
Finns nog inte att få tag på tyvärr!

malin