onsdag, augusti 29, 2012

Blommor och gammalt glas.

Så här ser det ut i ena köksfönstret just nu, gamla glasflaskor som reflekterar solljuset så fint och blommor från trädgården.

Njuter verkligen av att gå ut och plocka in blommor. Hortensior som jag är såå förtjust i, vita och rosa rosor och kärleksört...gillar dom alla.
Just nu strålar en stor sol över oss och jag är hemma från jobbet med förkylning och magont...så typiskt. Lite bättre är det idag och frisk luft har ju ingen dött av så jag ska sticka ut nosen en liten stund så kanske jag är frisk imorgon.

Ha det gott alla
Kram Liselott

6 kommentarer:

Johanna sa...

Vad jag är glad att jag har hittat till din vackra blogg! Nu skall jag kika runt lite:)

Kram Johanna

Malin`s Diner sa...

Vilka underbara blommor!

Kram Malin

Anonym sa...

Jätte vackra blommor! Det är lyx! :) man får njuta nu av den sista värmen,för visst har hösten börjat knacka på dörren! Ha en fin efter middag! Bullarna är äntligen klara! Så blir kaffe nu åh bara mysa med kidsen! kram elle http://vitasmapusselbitar.blogspot.com

Marie sa...

Underbart med de vackra blommorna i den vita skålen!

Hoppas du kryar på dig snart!

Kram Marie

Ekenäsliv sa...

Vilka ljuvliga blommor, hoppas de piggar upp dig så att du känner dig bättre snart:)
Sköt om dig!
Kram Anna

Fru Elin sa...

Oj så vackert!
Ha en härlig helg!
Kram Elin