tisdag, augusti 20, 2013

I`m back ;)))


Halloj där!
Här blev det visst en lång paus i bloggandet. Kan kanske bero på att inget har hänt på inredningsfronten på hela sommaren. Nästan inga loppisbesök och när jag varit på loppis har jag inte haft något med mig hem...jag  är rätt nöjd med det jag har för tillfället...kryss i taket ;))) 
Men däremot har jag stått på en loppis och sålt av grejer ur mina skåp och gömmor.. skööönt att rensa ut kan jag säga.


Men nu har jag faktisk fått gardinerna som jag beställde innan midsommar...restade som dom var. Fina spetsgardiner från Jotex och då är det ju läge för ett litet blogginlägg eller hur...



Ha en  fin vecka

Kram Liselott

4 kommentarer:

Frida sa...

Vilka fina gardiner :) Spetsgardiner gillar jag de släpper in ljuset så fint. Gillar ditt vardags rum.
Kram Frida

Monica sa...

Vilka skira och romantiska gardiner!
Välkommen tillbaka till bloggvärlden!
Kram,Monica

Mittgodastefinaste sa...

Skönt ed ett break ibland!

Vilket vackert gammalt fönster!

Ha en fin fredag!

Kram Jenny

House and Garden by Bia sa...

Så fint du har;)
Hoppas du har det bra också och njuter av sensommaren ;)
Kram bia