torsdag, mars 20, 2014

Blommor i havreskopan....


Tänk va man får energi när solen och ljuset kommer. Jag är otroligt beroende av ljus både ute och inne. 
Säkert därför man vill ha mycket vitt inomhus. Idag slutade jag tidigt och har hunnit med en powerwalk kryddat med lite löpning.
Här på lilla altanen satte jag en kruka minipensèer i en gamml vattenskopa. Fast jag använde den som havreskopa på den tiden när jag hade häst...för mååååånga år sedan
Kul att den funkar till annat också :)))


Ha det gött

Kram Liselott

3 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Så fint det blev, riktigt vårig bild;)
Trevlig helg!
Kramis bia

Änglarnas hus sa...

Ja solen ger verkligen nyenergi! Du har ett vackert hem!

kram Sanne
www.stillebenbysanne.se

Mittgodastefinaste sa...

Vilken fin kruka! Perfekt patina!

Kram Jenny