tisdag, maj 27, 2014

Allt växer så det knakar...


Meeeen så det växer i trädgården...undrar lite om det finns något kvar som blommar i sommar. Känns iof som sommar nu fast det bara är Maj. Första badet gjorde jag på Morsdag och det var hela 19 grader i havet...helt otroligt skönt.

Nu äntligen har min klätterros börjat växa på höjden.



Gillar så den här färgen på pensèerna...
Ska strax i väg till jobbet men är ledig imorgon och då ska det fixas lite i trädgården :))


Ha en fin dag

Kram Liselott

3 kommentarer:

Monica sa...

Ja, nu går det fort med växtligheten! Vi har lite torrt här, inget regn på länge, men det verkar inte hindra...
Vilket snyggt räcke ni har till altanen!
Ha en fin helg, kram, Monica

Mittgodastefinaste sa...

Har ni redan så varmt i havet?! Jag skulle gissa på 8 grader kaske här! Men jag älskar att bada kallt så jag har varit i flera gånger redan!

Så snyggt med såna järngaller som växterna kan klättra på!

Önskar dig en fin söndag!

Kram jenny

Fröken Fräken sa...

Sådant där galler har jag precis hängt upp inomhus för att hänga upp lite snygga grejer på :-) Funkar både ute och inne!
Visst är det härligt med all växtkraft såhär i början av juni :-)