måndag, juli 14, 2014

Semester honungsros och trädgård


Hej hopp :)))

Nu äntligen idag har min semester börjat och det är sååå skönt.
Vädret är växlande molnigt och lagom varmt...det står jag lätt ut med. 

Dessa bilder  tog jag för ett tre veckor sedan och vår stooora honungsros har nu blommat över.


Här på altanen spenderas mycket tid nu, dörrarna mellan altan och kök är öppna för jämnan och det blir som ett extra rum och vi har sol så gott som hela dan på denna sidan.


Honungsrosen har en helt magisk doft och slår emot en när man öppna dörrarna på morgonen:))))
Idag ska jag träffa min fina vän E och hennes goa dotter...fika umgås och mycket skratt brukar det bli, kan inte bli bättre start på semester helt enkelt.





Vad gör ni denna  fina Måndag i Juli?

Kram Kram Liselott

1 kommentar:

Monica sa...

Åh, så fin din honungsros är! Jag planterade två st honungsrosor (Lykkefund och Aksel Olsen) på sidorna av den nya rosenbågen i maj och de har vuxit bra, men har långt kvar till din...
Vet du vad din är för sort?
Här spöregnar det idag - ganska skönt, faktiskt!
Kram, Monica