måndag, juni 22, 2009

Vinnaren av havresäcken är....

Pia på Mitt Måleri. Grattis så jätte mycket och hoppas att du kommer få glädje av säcken. Skickar den inom kort. Maila din adress,  så paket duvan vet vart den ska flyga (fniss).

Jag skulle lagt in en underbar bild på vår midsommar jordgubbstårta här....men plötsligt så kände väl datorn av semestersolen och bara inte ville, grrr kan ju bli tokig på datorer ibland. 

Ha nu en underbar vecka, jag själv och syrran har faktiskt semester samma veckor nu. Ska bli

dunder kul.

Kram och tack till er som ville vara med & tävla med oss.

Marina & Liselott

4 kommentarer:

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen!

/F

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så masse til den heldige vinneren... Så moro at hun vant...
Ønsker dere en fin uke o=)
klem Kerstin

Vitt o Vältummat sa...

Grattis till Pia! Nästa gång vinner jag kanske...
Kram/Åsa

Compact Garden sa...

Grattis grattis till vinnaren/Anne