torsdag, juli 08, 2010

Gammal dörr och en resväska.


Nej jag ska inte resa någonstans...men jag har börjat samla på resväskor. Vid min säng har jag en ansenlig hög med inredningstidningar och deckarböcker (min favoritdeckare är förövrigt Marie Ljungstedt som har underbara Gotland som bas i alla hennes böcker.)
Det är där dessa resväskor kommer in i bilden, kanonförvaring till alla tidningar och böker och som dessutom är charmiga. Min första resväska hittade jag i Lördags och snacka om lycka när jag sprang på en idag också :-). Nu fattas det bara minst en till. Jag ska visa när jag donat klart.
Den gamla dörren har jag fått av en snäll vän, den har suttit i ett gammalt hus från 1800-talet.
Nu är det snart helg igen och bara en dryg vecka kvar till semester.
Kram alla söta.
Liselott.

2 kommentarer:

Monica sa...

Fin väska, men vad ska du ha 3 resväskor till om du inte ska resa? Och vad har dom med Gotland att göra??
Väntar med spänning på fortsättningen...
Ha en skön sommardag, kram, Monica

Hanna sa...

fin bild.
ha en fortsatt bra lördag.
kram
Hanna