söndag, juli 11, 2010

Resväskor-loppisar & bloggrabatt



Hi Hi detta är den andra systern i systrarna vitt.
Jag har liksom haft annat för mig ett tag, men gäst spelar lite, har nästan glömt hur man gjorde ett inlägg.
Tänkte ge alla som läser detta 10 % rabatt i vår butik. Klicka på loggan i högra hörnet eller gå in på
Skriv sommar 10 i rabattkod fältet efter att du klickat på kassa, så får du rabatten.
Fraktfritt på allt.

Jag och min kära syster har fått resväskemani.
Hittade en underbar liten väska på loppis.







Vi har nedsatta priser på några utvalda artiklar, bla. på dessa underbart söta duktyngder.

En del av vardagsrummet, vår framtids vision är att väggarna kommer att vara i råspont......snart.
Det är mycket man vill göra. På sommaren brukar jag skaffa mig olika "måla vitt" projekt. Hi hi händerna blir vita, håret blir vitt och nja projektet också. Målade fasaden på huset och vindskivor, rätt som det var råkade liksom hela huvet komma rakt upp i den nymålade vindskivan....hm....nej jag vill inte bli vithårig riktigt än nej skrattar.....



Ni får ha en skön vecka alla goa.
Kram
Marina


3 kommentarer:

Monica sa...

Hej, roligt att hör från dig!
Det måste vara du, som har "snabbare skor" än din syster? Jag har det precis så med min syster...
Kram, Monica

Loppe sa...

Hej begge to :o)

Meget fin blog I har !!
Super skønne billeder og så kan jeg lide de samme ting... (incl. Marie Ljungstedt - læst alla!)

Jeg samler også på kufferter (resväskor)og 'Steamertrunks' og den slags...

Billeder af dem kommer snart på min blog..

Nu vil jeg besøge jeres web-butik.
Kram
fra
Loppe

Mycket annat & lite betong sa...

Gamla resväskor är användbara, jag har också visat en på bloggen.

Ha det skönt i sommarvärmen!
Agneta