fredag, januari 11, 2013

Ledig Fredag!



Hej alla finingar, vad gör ni denna Fredag? Jag och P har tagit en prommis på slingan i  skogen. Det fick bli det idag eftersom det blåser iskallt nere vid havet där vi oftast går annars...tur att vi har nära till båda :))). Men hellre minus och lite båsigt än dimma och regn...huu.
Känner att min energi sakta kommer tillbaka , har varit lite si & så med det dom senaste veckorna.  Ska strax sätta till en deg och baka bröd...de ni säger inte lite om min energi, kanske bäst att kynda mig innan anfallet går över hihi.
Jag har en sak jag behöver hjälp med här på bloggen och undrar om ni kan hjälpa mig. Jag tycker mellanrummet  mellan inlägg och högerbilderna är så litet och provade att vänsterställa bilderna i inlägget men då kommer inte texen mellan bilderna utan till höger om dom och det vill jag inte ha. HUR gör jag då? Antar att jag har en enkel malldesign men nog för att det ska gå ändå tycker man. Eller kan man få högerspalten mera åt höger. Om någon vet så blir jag glad.



Önskar er alla en fin helg.

Kram Liselott



4 kommentarer:

Malin`s Diner sa...

Jag tycker det mesta krånglar just nu. På Annies stugas blogg var jag tvungen att göra bilderna mindre för att få plats med dem. Jag är så oteknisk, så det ska gå första gången annars skiter jag i det.

Hoppas det löser sig!

Trevlig helg!
//Malin

Fågel Blå sa...

Kul att du kikade förbi!
Då hittade jag till din fina blogg!
Härlig inspiration,
Önskar dej en fin Helg
Kramar Kathrine

betty sa...

Tycker inte det är lätt med tekninken. Som tur är har livskamraten både tålamod och är tekniskt intreserad.

Ekenäsliv sa...

Tjingeling!
Ja, jag använder inte bloggger så jag vet inte hur den funkar tyvärr… Hoppas det löser sig ändå!
Härligt med lite energi, den går verkligen i toppar och dalar nu känner jag…
Ha de fint!
Kram Anna