onsdag, juni 17, 2015

I morgon är det Midsommarafton...



Hej söta...
Tänk att det är Midsommarafton i morgon....hu va snabbt det gåår. Min semester  började i Måndags och jag njuter för fullt...dock är det just nu inte världens bästa väder men hoppas jag får strandhäng också så småningom.


Här har vi lite trädgårdsbilder...har städat både inne och ute för  i morgon har vi gäster och då ska det vara städat inne och ogräsfritt ute hihi.
Nu har jag ingen pedantskött trädgård utan lite ordnad oordning kan man säga...liiiite vilt, men jag vill absolut inte ha ogräs.


Någon slags Syren...


Önskar er alla den bästa Midsommar.

Kram Liselott

2 kommentarer:

Frida sa...

Ja i morgon är det midsommar :) Fast här känns det mer som höst, men det är
väl klassiskt midsommarväder. Härliga trädgårdsbilder :)
Glad midsommar!
Kram Frida

Mittgodastefinaste sa...

Hoppas att du hade en fin midsommarhelg!

Kram Jenny