tisdag, maj 13, 2008

Loppisfyndat!!

Jaha, nu har man varit och fyndat igen då. På väg hem från ett tidigt morgonmöte på jobbet åkte jag in till min favoritloppis. Där hittade jag flera söta saker som bara ropade att dom ville följa med hem till mej. Min sambo skulle nog säga att jag har tinnitus som hör sånt konstigt.
Är iallafall jättenöjd med dagens fynd, 100 kronor för alltsammans, förrutom Pelargonen som jag hade innan.

Man kan ha frukt i den också om man vill...men nu i sommar passar det perfekt med en pelargon.




Det lilla fatet kommer från Kockums och fruktbyttan från Gefle, ett örngott med rosa monogram ska få bli duk på altanen.



Franska äggkoppar, det står iallafall "France" i botten på dom...gillar dom supermycket. I vår familj äter vi alltid ägg och lax på helgfrukostarna...man får ju ha lite helglyx...så dom kommer till nytta.




Det var allt för i dag, ha det gott och välkommen åter. Liselott





2 kommentarer:

Pemo sa...

Vilka härliga loppisfynd du gjort! Fruktburken var min favorit.

Kram Maud

Anonym sa...

Hej Liselottan! Givetvis glömde jag din lilla lista på jobbet, men det gick ju lika fint att googla sig fram till er blogg ;-) Jag förstår nu att jag har en bra bit kvar till ett vitt hem *skratt* Ni har det jättefint!

//Elisabeth